Avatar billede ocp Nybegynder
20. november 2006 - 22:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får man sit AUTH-ID når man har en modvillig hosting?

Hejsa,

Jeg har temmelig store problemer med at få fat i min tidligere hosting-provider og derfor kan jeg ikke få fingrene i det AUTH-ID jeg behøver for at kunne flytte domænet over til en anden hosting-provider. Han svarer ikke på mail - og besvarer heller ikke telefonopkald.

Hvordan kan man få fingrene i sit AUTH-ID når man sidder i saksen på den måde?

mvh
Thomas
Avatar billede leif Seniormester
20. november 2006 - 22:51 #1
Tage kontakt til Registrar, men når vi snakker domæner er det nemmere med at specifikt domæne.
Avatar billede ocp Nybegynder
21. november 2006 - 08:10 #2
Det må du lige uddybe... hvordan nemmere med et specifikt domæne?
Avatar billede leif Seniormester
21. november 2006 - 09:47 #3
At råde og vejlede, du skal finde den registrar som der bruges (er en anden end din udbyder)

Men kig på http://www.networksolutions.com/whois/index.jsp
Avatar billede ocp Nybegynder
21. november 2006 - 10:50 #4
Ahhh... Nu forstår jeg. Jeg ved hvem registrar er, men har til gengæld også i mellemtiden fået hul igennem til min hosting-provider... så vi giver ham lige et par timer før tråden får lov til at fortsætte.
Avatar billede ocp Nybegynder
14. december 2006 - 09:41 #5
Der er ikke sket en disse - men nu har jeg da i det mindste fået input til hvordan jeg kommer videre. Leif, Jeg bukker og takker.
Avatar billede ocp Nybegynder
14. december 2006 - 10:10 #6
Smider du lige et svar så du kan få dine point?
Avatar billede leif Seniormester
14. december 2006 - 10:58 #7
Svar.