Blog via upload fra mobil
Hej,Hos TV2 er det jo muligt at blogge via sin mobile e-mail client (overskrift, billede og tekst).
Hvordan kunne man evt håndtere dette på sin egen side - ved brug af ASP og Access ... evt. med en mobil-ftp ?
Nogle gode idéer ?
