Avatar billede victorwj Nybegynder
24. november 2006 - 17:55 Der er 4 kommentarer

Problem med tilføjelse af kontaktpersoner

Når jeg tilføjer nye kontaktpersoner i msn messenger, kan de se når jeg er online, men hos mig står de hele tiden som offline. De kan også skrive til mig, og jeg kan svare, men jeg kan ikke starte samtalen, da de altid står som offline. Når de har skrevet tlil mig, står der i toppen af vinduet, at man bare skal klikke "her", så de bliver tilføjet til ens kontaktpersoner, men der sker ikke noget. Hvad skal jeg gøre? Jeg bruger Live messenger, men har prøvet med forskellige versioner af msn, og på flere computere. Jeg har prøvet at spørge msn-support, men har ikke fået svar. Det er 14 dage siden jeg spurgte.
Håber på et hurtigt svar.
På forhånd tak.
Avatar billede dragox05 Nybegynder
24. november 2006 - 18:27 #1
kan du prøve at låne noget internet ved naboen eller sådan, for se om den stadig gjorde det?
(Kan jo være en ISP fejl)
evt. Funktioner -> indstillinger -> sikkerhed og se om der skulle være noget der
Avatar billede victorwj Nybegynder
25. november 2006 - 22:06 #2
Jeg har prøvet på flere forskellige computere. Både på skolen, hos venner og hjemme. Så jeg tror ikke det er det.
Avatar billede dragox05 Nybegynder
27. november 2006 - 11:31 #3
jeg hentyde bare til hvis det kun var hjemme ved dit eget internet, den gjore det...
Det kunne jo være der ikke var problemer andre steder

men hvis der er det, og en kammi ingen problemer har, så ligger fejlen jo på din comp/msn
ipconfig /flushdns - ikk fordi jeg tror den hjælper, men det da en mulighed.
Du kan vel også låne din kammi's msn og logge på som dig selv, for se om det så virker eller om der stadig er problemer ? :-)
Avatar billede mammatrix Nybegynder
26. december 2006 - 12:42 #4
Jeg har nøjagtig samme problem! Har haft det i flere måneder efterhånden :o/ Så finder du en løsning, vil jeg meget gerne høre :o)