Avatar billede micmicmicmic Nybegynder
24. november 2006 - 20:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken ekstern harddisk

Hej, jeg har på det seneste overvejet at købe mig en ekstern harddisk til alle mine medier, jeg søger en på 300-400, måske endda mere, men stadigvæk til en rimelig pris. Da jeg ikke rigtigt er inde på markedet osv., så ved jeg ikke om der er forskel på de forskellige mærker, nu når jeg bare skal oplagre og afspille medier.
Er det noget i kan hjælpe mig med at finde frem til?

På forhånd tak
  Michael M. Nielsen
Avatar billede micmicmicmic Nybegynder
24. november 2006 - 20:22 #1
Jeg har forresten kigget lidt på http://www.midtdata.dk/asp/productinfo.asp?varernr=15069&goto=productinfo&, men er stadigvæk i tvivl
Avatar billede micmicmicmic Nybegynder
24. november 2006 - 22:32 #2
Nvm, jeg har fået at vide at LaCie er et godt valg, så jeg regner med det bliver det
-lukker-