Avatar billede xtr0 Nybegynder
27. november 2006 - 19:27 Der er 2 kommentarer

Div skal bryde ud af andre divs og bruge 100% af body.

Hej, jeg har en lille side kaldet behindbars, jeg er ved at lave indholdet til det, linket kan findes: http://www.0x002a.dk/behindbars.dk/spotGuide/index.php?site=map

Nu er det sådan at jeg gerne vil have en mulighed for at lave mappet full-screen. Problemet er at google maps containeren er placeret i en div med height og width bestemt. Så den skal ligesom bevæge sig foran hele layoutet.
Kan det gøres med en css klasse? (For kan godt få den til at ændre css tags).
Map container er:
<div id="map" style="width: 600px; height: 300px"></div> (Se bort fra style="")

Men er det muligt at få en div til at fylde 100%x100% af en side når den allerede er inde i en div hvor indholdet er bestemt?
Avatar billede olebole Juniormester
28. november 2006 - 10:16 #1
<ole>

Ikke umiddelbart - men hvorfor også det? Hvorfor ikke bare lægge kontaineren udenfor?

/mvh
</bole>
Avatar billede xtr0 Nybegynder
29. november 2006 - 17:41 #2
Fordi så kunne jeg genbruge og mappet skulle ikke loade igen. Vil du have point?