Avatar billede ibleif Nybegynder
28. november 2006 - 11:08 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvilken GUI bruger du?

Hej Alle!

Ønsker lidt inspiration til hvilken GUI jeg skal bruge til håndtere MySQL. Har tidligere brugt MySQLFront, men efter de er lukket ned, så mangler jeg lidt noget nyt.

Skal lige sige det er et windows-program jeg søger. Det er ikke vigtigt om det er gratis eller koster penge. Jeg arbejder med 5.x versionen af MySQL, så programmet skal naturligvis understøtte de ting der er med der.

Så... hvilken GUI er du glad for?

// Ibleif
Avatar billede moskjaer Nybegynder
28. november 2006 - 11:24 #1
Jeg bruger EMS SQL Manager for MySQL Lite fra http://www.mysqlmanager.com
Avatar billede pct Nybegynder
28. november 2006 - 12:00 #2
Jeg bruger SQLyog og MySQL-Front. MySQL-Front supporteres ikke mere, men har nogle gratis fordele, som man skal betale penge for i SQLog.

Per :o)
Avatar billede ibleif Nybegynder
28. november 2006 - 15:37 #3
Tak for jeres svar.

Håber der er lidt flere end 2 der vil bidrage.

SQLyog ser ret godt ud, og det er også billigt. Skal jeg da vist se nærmere på.

// Ibleif
Avatar billede ibleif Nybegynder
28. november 2006 - 21:03 #4
moskjaer: Kan man (i dine øjne) nøjes med lite udgaven?

// Ibleif
Avatar billede arne_v Ekspert
29. november 2006 - 01:22 #5
MySQL's egne tools

DBDesigner 4
Avatar billede ibleif Nybegynder
04. december 2006 - 11:10 #6
Smid nogle svar, så fordeler jeg lidt point.

EMS SQL Manager blev vist valgt i denne omgang.

// Ibleif
Avatar billede pct Nybegynder
04. december 2006 - 11:45 #7
Hvad faldt dit valg på?
Avatar billede arne_v Ekspert
04. december 2006 - 15:08 #8
det har han jo skrevet
Avatar billede pct Nybegynder
05. december 2006 - 14:45 #9
Hvor? Han skrev han ville se nærmere på SQLyog. Det er ikke det samme som at valget faldt derpå. Personligt har jeg kigget nærmere på en BMW 525, men kører stadig rundt i en gl. deo.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. december 2006 - 01:10 #10
04/12-2006 11:10:21: "EMS SQL Manager blev vist valgt i denne omgang."
Avatar billede pct Nybegynder
06. december 2006 - 12:12 #11
Sorry Arne, my bad. Selvom det står på en linie helt for sig selv, havde jeg overset det.
Avatar billede ibleif Nybegynder
05. november 2007 - 13:49 #12
Nogen der vil have point i dette spørgsmål?
- moskjaer?
- pct ?
- arne_v ?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. november 2007 - 15:04 #13
ok
Avatar billede pct Nybegynder
05. november 2007 - 15:44 #14
Giv du dem bare til de to andre :)
Avatar billede ibleif Nybegynder
18. august 2010 - 20:19 #15
... så kom der point til arne_v! Lige et par år for sent! :-)

// Ibleif