Avatar billede mick Nybegynder
28. november 2006 - 17:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere domæner på Apache

Jeg kører Apache på en Windows 2003 boks. Har så langt en site som kører glimrende, men nu vil jeg gerne hoste endnu en site med eget domæne.

Hvordan sætter jeg dette op? Regner med at der er en "hosts" fil et sted, som på IIS, men hvor?. Det nærmeste jeg kommer er httpd.conf men jeg bliver ikke helt klog på hvordan denne skal ændres.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. november 2006 - 01:19 #1
Avatar billede mick Nybegynder
29. november 2006 - 08:09 #2
Takker, det var jo egentlig ikke så svært.

Kom med et svar så får du poengene
Avatar billede arne_v Ekspert
29. november 2006 - 13:18 #3
kommer her