Avatar billede medions Nybegynder
05. december 2006 - 21:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nokia VPN løsning

Hej,

Nogen som har en guide eller kan guide mig igennem hvordan jeg sætter en Nokia VPN løsning op så jeg kan koble på firmaets netværk gennem min Nokia E70?

-endnu bedre, hvis der er en der kan fortælle mig hvordan jeg sætter min Nokia E70 til at kunne koble på en Cisco VPN løsning!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. december 2006 - 22:03 #1
Du skal i Menu --> Værktøjer --> indstil --> fobindelse --> VPN
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. december 2006 - 22:05 #2
Hvis du så skal Håndtere VPN-politikker skal du :

VPN-Styring --> VPN politik --> Valg

Men du kender sikkert til hvilken ateway der skal vælge etc.
Avatar billede medions Nybegynder
08. december 2006 - 10:59 #3
Ved skam godt hvor jeg kan indstille det henne, men mit spørgsmål er hvad der skal tastes ind og hvad jeg skal ligge på min policy server?

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
02. oktober 2007 - 20:11 #4
.