Avatar billede maqhem Nybegynder
06. december 2006 - 18:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sluk lyden

Kan Flash slukke alt lyd, eller i hvert fald skruge ned for al lyden?
I så fald: Hvordan?

Og dette er ikke kun i Flash men ved hele computeren.
Avatar billede mtj Nybegynder
06. december 2006 - 23:38 #1
Hmm Tryk Start -> alle programmer -> tilbehør -> underholdning -> lydstyrke
Avatar billede maqhem Nybegynder
07. december 2006 - 08:01 #2
Tjek lige spørgsmålet igen: Kan Flash slukke alt lyd, eller i hvert fald skruge ned for al lyden?
Jeg kan godt slukke lyden, men kan Flash?
Avatar billede mtj Nybegynder
07. december 2006 - 12:03 #3
Okay min fejl, aner desværre ikke rigtig noget om flash
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
10. december 2006 - 20:32 #4
Man kan nemt slukke lyden BARE i flash stopAllSounds();

men tviler squ stærkt på at man kan slukke lyden på computeren, MED flash.  På nye tastaturer kan man trykke på 2 knapper og man slukker lyden på computeren, på ALLE computere kan man trykke nede i højre hjørne og slukke lyden.
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
10. december 2006 - 20:34 #5
Eller vent, man kan sikkert Godt slukke computerens lyd med flash,  du skal bare bruge noget xml, Og jeg tror det ville være RIGTIGT besværligt.
Avatar billede maqhem Nybegynder
21. december 2006 - 08:25 #6
Nåh okay, så undlader jeg det bare.