Avatar billede Slettet bruger
07. december 2006 - 20:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

nyt headset hurtigt

hej gutter..

jeg SKAL bruge et headset imorgen...

Jeg har kigget på Icemat siberia.. og det kan fås relativt billigt.. (læs: 300kr+)

Problemet er bare at hvis jeg bestiller på nettet, får jeg det jo netop ikke imorgen, og efter lørdag er det for sent..

Jeg bor i svendborg, men kan afhente varen i både nyborg og svb (5700 og 5800)..

Jeg er næsten villig til hvad som helst, handler dog IKKE i merlin, da dette headset koster 499kr hos dem.. som er langt over gennemsnittet..

nogen som har en løsning?
der udloves max dusør..
mvh ThiaZ
Avatar billede henrikgn Nybegynder
07. december 2006 - 20:16 #1
Fona har et ganske glimrende Creative Headset med aftagelig mikrofon, og komfortable høretelefoner. Det er i jule-tilbudsavisen og koster 250,-. Og så ligger der jo en Fona i Svendborg...
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2006 - 20:27 #2
kan de holde til noget?

så helst det var dét siberia.. men selvfølgelig hvis de er gode dem dér.. kan jeg leve med d..

men har kun købt billig headsets tidligere.. og denne gang vil jeg ha kram
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2006 - 22:50 #3
Tak for svaret... Jeg har taget chancen og bestilt via internettet...

takker..
Avatar billede henrikgn Nybegynder
07. december 2006 - 23:34 #4
no problemo