Avatar billede nacl Nybegynder
09. december 2006 - 12:52 Der er 4 kommentarer

Tekst til søjler i excel

Hejsa? Jeg er i gang med at skrive en opgave og støder et problem: Jeg har lavet et søjlediagram med tekst under søjlerne. Problemet er at diagrammet og teksten kommer til at overlappe hinanden. Hvordan løses dette? Jeg vil med glæde sende dokumnentet til folk som ville være behjælpelige...

Mvh Nacl
Avatar billede nacl Nybegynder
09. december 2006 - 12:52 #1
send evt. email til boersen@gmail.com
Avatar billede bassoon Nybegynder
09. december 2006 - 17:00 #2
Prøv lige at sende mig dit regneark, så kan jeg måske bedre se hvad det er du mener

hhlarsen@galnet.dk
Avatar billede supertekst Ekspert
10. december 2006 - 13:42 #3
I givet fald er du også velkommen til at sende det til: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
30. januar 2007 - 23:33 #4
Finder i ud af det her?
Jeg vil gerne se på det.
jhe58[at nospam]hotmail.com