Avatar billede fixxxer Nybegynder
11. december 2006 - 16:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lavpris spiritus

Jeg har søgt en forhandler herhjemme der sælger (gerne fjernsalg) spiritus til favorable priser.

Link til sider med online salg vil være at foretrække.
Avatar billede loppehund Nybegynder
11. december 2006 - 16:12 #1
hvorfor ikke tage til grænsen ?

Der sælges jo ikke billig sprit i dk
Avatar billede fixxxer Nybegynder
11. december 2006 - 16:18 #2
Nej men alene prisen plus tidsforbrug til turen sydover, bør være med i beregningen.

Jeg har set at daligvarebutikkerne fra tid til anden har tilbud på spiritus til rimelige penge, og så tænkte jeg om der er nogen der sælger spiritus til en anelse under normalpris (der bliver jo solgt alle mulige andre forbrugsgoder til gode penge via nettet, så hvorfor ikke spiritus)

-- men jeg er nok bare naiv :)
Avatar billede fixxxer Nybegynder
11. december 2006 - 16:20 #3
Hvis det stod til mig, så tog jeg til Lavino i norditalien, og handlede spiritus der til omkring 30 kr for 100 cl flasker.. Men det holder jo ikke rigtigt med et tidsforbrug på et par døgn plus udgifter til benzin.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
11. december 2006 - 16:23 #4
Stavespade.. Livigno
Avatar billede cyberspace Nybegynder
13. december 2006 - 08:52 #5
Ja og der er kommet en ny regl der siger at bestiller man varer fra f.eks. tyskland (øl/spiritus) leveret med fragtmand så skal man betale afgifter af det.

Så den eneste måde er hvist at tage over grænsen
Avatar billede fixxxer Nybegynder
13. december 2006 - 08:59 #6
En mere lokal måde lader vist til at købe det i Metro..omkring 90 kr. pr. 70cl flaske.. besparelsen skal være stor for at det kan svare sig at køre 2x350 km
Avatar billede fixxxer Nybegynder
19. december 2006 - 16:18 #7
Lukker