Avatar billede webt Nybegynder
12. december 2006 - 12:26 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Dell MediaDirect

Jeg har lige fået min Dell XPS M1210 - hvor der jo er det hersens Dell MediaDirect hvor man ved et tryk på en knap kan boote til en slags Mediecenter, smart! Problemet er bare at man kun kan afspille DVD og WMV i den tilstand. Dell skriver selv i deres hjælp at det kan være nødvendigt at installere andre codecs, men de skriver ikke hvordan.

Nogen der ved hvordan man installere codecs på MediaDirect delen af bærbaren?
Avatar billede webt Nybegynder
12. december 2006 - 18:11 #2
Også dem jeg har fundet via google, desvære handler de om hvordan man får codecs ind via  formatering og geninstallation, det gidder jeg sådan set ikke, det må være muligt når de nu skriver i deres hjælp at man skal installere ekstra codecs...
Avatar billede webt Nybegynder
04. januar 2007 - 14:44 #3
Ser ikke ud til det er muligt at gøre noget uden at geninstallere alt, smid et svar hvis du vil ha' lidt point for besværet

Mvh
Martin
Avatar billede jacla Nybegynder
05. januar 2007 - 16:08 #4
Hvis det ikke var en hjælp, så vil ikke have point C",)
Avatar billede webt Nybegynder
07. januar 2007 - 13:42 #5
En af siderne havde noget info som jeg ikke havde fundet i sammenhæng med formatering - det er gemt til det kommer på tale så lidt var der at hente :)
Avatar billede jacla Nybegynder
07. januar 2007 - 17:47 #6
Men tak herfra