Avatar billede bravida Nybegynder
13. december 2006 - 16:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Point til kinderaeg

Vedr. spørgsmålet her.

http://www.eksperten.dk/spm/750071
Avatar billede intenz Novice
13. december 2006 - 17:04 #1
er det 3. gang?
Avatar billede bravida Nybegynder
13. december 2006 - 17:41 #2
Ja for vi har kørt alle spørgsmål i samme tråd.
Avatar billede kinderaeg Nybegynder
13. december 2006 - 21:41 #3
Takker endnu engang.
Avatar billede keysersoze Guru
13. december 2006 - 21:50 #4
hvorfra er det lige at bravida skylder 200 - bravida deltager så vidt jeg kan se ikke engang i det pågældende spørgsmål?
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2006 - 10:54 #5
nå - men siden der ingen forklaring kommer vælger jeg at tilkalde en coadmin.
Avatar billede kinderaeg Nybegynder
18. december 2006 - 09:00 #6
Ja pass, havde ikke set at det var en anden konto der havde oprettet spørgsmålet her, men mit bedste bud, uden at vide noget om det, er, at knægten har to konti. Just a guess
Avatar billede snowball Novice
19. december 2006 - 21:26 #7
bravida: Du bedes venligst forklare dit forhold til brugeren "ohs". Umiddelbart ser det ud til at du står bag begge brugere, hvilket jo ikke er tilladt ifølge Ekspertens regler.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede bravida Nybegynder
19. december 2006 - 22:50 #8
keysersoze har desværre et problem med misundelse af point som ikke tilgik ham. Håber for ham at han kan få lægehjælp til hans sygdom.
ohs har hjulpet mig mange gange direkte, så derfor.
Avatar billede keysersoze Guru
19. december 2006 - 23:39 #9
hvis jeg skulle græde over point der ikke tilgik mig kunne jeg ikke foretage mig andet i mit vågne liv. Til gengæld kan jeg godt lide at reglerne er til for at blive overholdt og i dem står der bla dette;

Det er ikke tilladt at:
- "tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere."
- "tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget)."

Hvis ohs iøvrigt havde hjulpet dig hvorfor er det så kinderaeg der skal have point?
Avatar billede snowball Novice
20. december 2006 - 08:16 #10
bravida: Hvorfor skulle keysersoze være ked af at han ikke fik point når han slet ikke deltager i det pågældende spørgsmål?

Du mangler stadig at forklare hvorfor du og ikke "ohs" uddeler point i dette spørgsmål (og endda flere end tilladt hvilket gør at du/i overtræder endnu en regel!)
Avatar billede snowball Novice
28. december 2006 - 00:14 #11
Til info så er "bravida" blevet deaktiveret, primært grundet punkt 2.5 i reglerne.

Snowball / CoAdmin