Avatar billede loopstudio Nybegynder
18. december 2006 - 16:59 Der er 3 kommentarer

Hvorfor pludselig Permission Denied?

Vi har et website der har kørt i lang tid uden problemer.
Men nu efter 14-12-2006 kan vi ikke køre CMD.EXE eller andre EXE-filer fra ASP kode.
Selv om IUSR brugeren er sat korrekt op, også i IIS, i Stifinder, på biblioteker & filer med FULL rights!

Vi ved ikke helt om det kan være relateret til den nye IE7 og eller hotfix kb904942.

Det er meget mærkeligt...
Avatar billede moskjaer Nybegynder
18. december 2006 - 17:24 #1
Vi oplever faktisk samme problem og har hidtil ikke kunnet finde ud af hvorfor.
Avatar billede karser Nybegynder
18. december 2006 - 17:27 #2
Som du selv foreslår, kunne det skyldes et patch, eller lign.

Prøv at fjerne KB904942 og/eller IE 7... Og se om det afhjælper problemet!?
Avatar billede loopstudio Nybegynder
19. december 2006 - 10:06 #3
Jeg har prøvet af afinstallere KB904942. Det hjalp ikke.
Desuden synes jeg det er frækt at det bliver automatisk installeret og at der på Microsofts side står at det er et beta-produkt!
I øvrigt så gav den fejl da jeg forsøgte at installere det igen via Microsofts side.

MEN.. HVEM kan sige hvad det PRÆCIST skyldes, det Permission Denied?