Avatar billede fotomand Nybegynder
21. december 2006 - 14:14 Der er 4 kommentarer

popup vindue "mac/pc" forskel!!

Er der et kvikt hoved der kan hjælpe med at forklare mig/løse dette:

Når jeg laver popup-vinduer i Mac og ser det på en Macintosh er det fint fint, men ser jeg det på en PC passer vinduestørrelsen ikke (der bliver skåret noget væk på en PC) ??

Gode råd modtages med juleglæde :-)

Venlig hilsenn Fotomanden
Avatar billede _k Nybegynder
21. december 2006 - 23:23 #1
Nu er jeg ikke sikker på at kategorien er rigtig, men kan du ikke forklare hvordan du laver din popup? Evt. smide noget kode.
Avatar billede ajenbo Nybegynder
31. december 2006 - 03:21 #2
Hvilken browser er der tale om, der er forskel på hvad der tæles med når man laver popup i safari firefox ie6 og ie7
Avatar billede fotomand Nybegynder
04. januar 2007 - 12:39 #3
først lige en undskyldning for den lange responstid (jul, nytår og sygdom...) :-)

måske det er en forkert kategori jeg er i??

min kode er som følgende:

on (release) {
    getURL ("java script:openNewWindow('img5.jpg','thewin','height=507,width=478,toolbar=no,scrollbars=no');");
}

skal jeg over i javascript kategorien selvom det er lavet i Flash??

mvh og godt nytår / Fotomanden
Avatar billede ajenbo Nybegynder
04. januar 2007 - 16:54 #4
Tja du kalder et javascrip på din side der heder "openNewWindow".

Det er oftest noget med at skrive en browser/versions test og så læge pixels til eller træke pixels fra så det passer med den ønsked størelse, og der er noget du skal gore i openNewWindow i javascript.