Avatar billede fotomand Nybegynder
21. december 2006 - 14:17 Der er 3 kommentarer

Flashramme+Mac/PC udseende

Når jeg ser Flash på Mac i browseren er alt ok, men på en PC´er kan man, når man fører musen ind over selve swf filmen se en ramme der omkranser selve filmen - hvorfor? og hvordan løser jeg eventuelt dette?

Glædelig Jul derude

mvh/ Fotomanden
Avatar billede andersbro Nybegynder
21. december 2006 - 14:30 #1
Du skal lægge flash-filen på din html-side vha. javascript for at undgå det. Den mest anderkendte løsning kan du finde her:
http://blog.deconcept.com/swfobject/
Avatar billede fotomand Nybegynder
04. januar 2007 - 12:34 #2
Hej andersbro

først var der jul og pludselig ramte 2007 ind i systemet og så lidt sygdom :-)
sorry den lange responstid - jeg tager dine ord for gode varer så smid et svar og
modtag point.

mvh Fotomanden
Avatar billede andersbro Nybegynder
04. januar 2007 - 12:35 #3
Jamen det er her. Og tak :-)