Avatar billede secufino Nybegynder
21. december 2006 - 14:30 Der er 1 løsning

afsender email i rtf-format mod min vilje (sync. indstillinger)?

mine mails bliver afsendt i rtf-format, og det har nogle modtagere bøvl med at åbne. funktioner/indstillingerne/postformat er sat til: html-format, word er sat som editor.og under internetformat er der flueben i afsend kopi af fil.der er også valgt: konverter til html.
problemet opstår i kontaktpersonernes faneblad. når jeg højreklikker på email adressen og vælger indstillinger for outlook er de alle forvalgt til rtf-format. jeg synkroniserer kartoteket fra min nokia tlf. hvis jeg bare taster email adressen direkte ind er der ingen prob! er der nogen som ved noget om sync. indstillinger da det synes at være der det går galt?
Avatar billede secufino Nybegynder
07. januar 2007 - 17:50 #1
lukker