Avatar billede monyt Nybegynder
22. december 2006 - 07:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

programmet Folder lock

hey alle sammen jge bruger et program som hedder folder lock til at gemme nogle filer på min comp ... men da jeg ikke har brugt det i et stykke tid har jeg kommet til at glemme mit password og så ville jeg lige vide om der var en måde ar finde det på igen
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2006 - 10:20 #1
Hvis du er registreret bruger har du en master key du kan bruge til at ændre password.
Avatar billede gratis Nybegynder
22. december 2006 - 13:38 #2
prøv med de password du bruger mest... ( har du sikkert allerede gjort ;) på siten siger de at det er umuligt at få filerne igen hvis man ikke ka huske passwordet :|
http://www.newsoftwares.net/folderlock/faq.html#Q39
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2006 - 15:41 #3
Nu kender jeg ikke programmet, men er det mon muligt at afinstallere og så er alt tilbage ved det gamle????
Avatar billede gratis Nybegynder
22. december 2006 - 16:02 #4
jeg har prøvet programmet, men havde ikke problemet som omtalt i dette spørgsmål, ka ikke finde någet på deres site om at man skulle få sine filer igen hvis man afinstallere programmet, man skulle heller ikke kunne afinstallere programmet hvis man ikke ka huske passwordet :| http://www.newsoftwares.net/folderlock/faq.html#Q27