Avatar billede pistolpalle Nybegynder
22. december 2006 - 18:22 Der er 5 kommentarer

Langsom computer på internettet

Hej

Jeg har fået et problem med min stationære Medion PC 2ghz og 728 MB ram. Den kører helt vildt langsomt på internettet og når man prøver en hastighedstest hos TDC siger den 14 kbit/205 kbit. Og jeg har en 2mbit forbindelse. Hvad kan være galt?

Den er lige formateret så virus og andet er udelukket
Jeg har prøvet at tage ram ud og ind
Jeg har prøvet med ændringer i BIOS

Intet hjælper

I øvrigt er den også lang tid om at lukke ned og jeg får meddelsen "Windows Lukkes" i et godt stykke tid før den slukker

200 point for et svar der hjælper mig
Avatar billede abrjonline Nybegynder
22. december 2006 - 19:14 #1
arbejder for medion og der har været en del i vejen med deres maskiner. hasr du opdateret bios over deres hjemmeside?
Avatar billede abrjonline Nybegynder
22. december 2006 - 19:15 #2
har du router eller switch imellem?
Avatar billede abrjonline Nybegynder
22. december 2006 - 19:19 #3
du skal også teste med en anden end tdc hastighedstest brug evt tptest, den måler hastigheder meget bedre!
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
22. december 2006 - 19:32 #4
Du ville vel ikke være så venlig at hjælpe mig over msn? Min adresse står i min info
Avatar billede abrjonline Nybegynder
22. december 2006 - 20:08 #5
kan du tro du er tilføjet