Avatar billede france Novice
26. december 2006 - 23:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stop funktion på tid?

Hej.

Jeg er ikke nogen haj i Flash, så derfor kommer måske et ganske nemt spørgsmål...

Jeg har lavet et billed galleri, hvor billederne hhv. fader frem og derefter fader ud igen osv.

Mellem hver fade har jeg et STOP.

Findes der et script, således at man kan få den til at afspille igen efter x antal sekunder???

Altså at når den når til et STOP venter den feks. 10 sek. og så afspiller den videre indtil næste STOP osv. osv. osv. ???

Takker...
Avatar billede kragekjaer Praktikant
27. december 2006 - 09:38 #1
søg på pause her på eksperten.....tænke
Avatar billede france Novice
27. december 2006 - 10:14 #2
Har jeg prøvet, men det virker ikke på mit.
Måske jeg lige skal uddybe, at pauserne ligger i en Flash fil der hentes ind i en hovedfil... altså _root (I ved nok)

Og de pauser jeg har fundet her på eksperten.dk får hovedfilen til at starte forfra... og det er ikke meningnen...
Avatar billede france Novice
29. december 2006 - 22:38 #3
hmm... sker ikke så meget, så jeg lukker spørgsmålet igen.