Avatar billede djmoose Nybegynder
27. december 2006 - 22:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

LOade PDF i baggrund

Hvis jeg har et PDF dokument på 15MB, og en kunde ønske at læse det. Når han så trykker på linket, er der jo ingen der gider at sidder og vente til den har hentet alle MB, er der en måde at gøre således at den hente side 1, 2, 3 osv, og så kan han efterhånden bladre som de bliver hentet?

Det kan ikke lade sige gøre at lave pdf af hver enkelt side....

Hvordan viser man en PDF hurtigst muligt?
Avatar billede Noone Nybegynder
29. december 2006 - 13:04 #1
Jeg har mange gange set at PDF'er er blevet vist løbende, altså den viser siderne når de er hentet.

Det er noget man gør når man laver PDF'en, ikke noget man kan gøre i PHP. (Med mindre din PDF genereres af PHP) Mener det er noget med at sætte hak ved "Optimize for fast web view" I Acrobat, når du laver din PDF.
Avatar billede djmoose Nybegynder
22. januar 2007 - 20:44 #2
Prøver det eller vender jeg tilbage!