Avatar billede herot Novice
28. december 2006 - 12:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke starte min PC

Min PC vil ikke starte - når jeg trykker på on knappen sker der absolut intet - ikke en lyd eller en blæser eller noget. Den har været svær at starte i den sidste tid.

Kan nogen hjælpe mig
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. december 2006 - 12:57 #1
Du mangler power, enter 220 volt eller din strømforsyning er defekt.
Avatar billede herot Novice
28. december 2006 - 14:45 #2
Der er power på.
Problemet opstår når der har været slukket for stikkontakten på vægen. Herefter er den meget svær at få igang igen - først når der har været tændt på stikkontakten længe ( et par timer) kan maskinen startes. Herefter kører den fint.
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. december 2006 - 14:51 #3
Prøv med en anden strømforsyning, er problemet stadig det samme, ligger fejlen på bundkortet.
Avatar billede herot Novice
28. december 2006 - 19:58 #4
Jeg prøver med en anden strømforsyning - men jeg får det først gjort efter nytår
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. december 2006 - 20:00 #5
Du ønsket et godt nytår i mellemtiden.
Avatar billede herot Novice
31. december 2006 - 15:21 #6
Jeg har nu prøvet med en anden strømforsyning og det virker tilsyneladende. Jeg forstår dog stadig ikke at den gamle strømforsyning virkede når man blot ikke havde haft slukket for stikkontakten først.
Men OK nu virker det. Tak skal du have og du ønskes godt nytår.
Avatar billede peet49 Nybegynder
31. december 2006 - 16:20 #7
Også et godt nytår til dig.