Avatar billede nick038 Nybegynder
31. december 2006 - 00:10 Der er 1 løsning

Auto tilbage knap

Efter en ny installation af min søns computer, er den begyndt at opføre sig mærkeligt. Når han er på internettet er det som om der er en der trykker på tilbage knappen, lige meget hvad han gør ryger han side for side tilbage til startsiden, det er ligemeget om han bruger Firefox eller Explorer, bruger han filhåndtering og er nede i undermapper ryger han tilbage til roden????
Jeg har prøvet at scanne med flere virus scanner, men de finder intet. Office pakken er også blevet installeret, kan det være en makro virus ?
Mvh Nick
Avatar billede nick038 Nybegynder
03. januar 2007 - 17:28 #1
Har selv løst problemet, det var åbenbart tastatur stikket der ikke var helt i ???