Avatar billede thomas_u Nybegynder
01. januar 2007 - 16:12 Der er 1 løsning

Slet Musik Liste i Windows Mce

Hej jeg har et Problem og det er at Jeg har et Mediacenter over under mit fjernsyn og det er kørt op på en trådløs netværk

også har jeg en almindelig computer som bare køre Win XP

mir problem at jeg har gået ind i Musik funktionen i mce og sagt tilføj Musik det er er så blevet gjort men er det sådan at den hardisk jeg har tilføjet med musik på ikke køre som den skal så det jeg gerne vil er at slette det musik jeg har tilføjet bare ikke på den normale måde en af gangen da det tager 100 år for der er rigtig meget er der ikke en anden mulighed for at slette alt det musik jeg har tilføjet så den bare fjerner alt musik på engang så kan jeg altid tilføje det igen håber Kloge hoveder her inde kan hjælpe mig :o)
Avatar billede thomas_u Nybegynder
18. august 2010 - 19:53 #1
luk uden svar