Avatar billede honne Praktikant
05. januar 2007 - 12:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Der er kommet ny mail 2003

Hej !

I Outlook 2003 er det ikke muligt at få den til at komme frem med en besked om at der er kommet ny mail.

Findes der et lille program som kan gøre dette for Outlook 2003 ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. januar 2007 - 12:52 #1
Giv mig besked, når der ankommer nye meddelelser
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
Klik på E-mail-indstillinger, og klik derefter på Avancerede e-mail-indstillinger.
Benyt en eller flere af følgende fremgangsmåder:
Vise en skrivebordsbesked, når der ankommer en meddelelse

Marker afkrydsningsfeltet Vis en skrivebordsbesked ved ny e-mail (kun standardindbakken) under Når nye emner modtages i Indbakke.

Du kan angive varighed og gennemsigtighed for beskeden ved at klikke på Indstillinger for skrivebordsbesked og derefter vælge de ønskede indstillinger.

Tip!

Klik på Eksempel for at få vist et eksempel på en skrivebordsbesked med de valgte indstillinger.
Afspille en lyd, når meddelelser ankommer

Marker afkrydsningsfeltet Afspil en lyd under Når nye emner modtages i Indbakke.

Skifte musemarkøren, når meddelelser ankommer

Marker afkrydsningsfeltet Skift kortvarigt musemarkøren under Når nye emner modtages i Indbakke.

Bemærk!  Når du kører en Microsoft Office PowerPoint 2003-præsentation på denne computer, vil Microsoft Office Outlook 2003 ikke afspille en lyd, skifte musemarkør eller vise en skrivebordsbesked ved ny e-mail.
Avatar billede honne Praktikant
05. januar 2007 - 12:55 #2
Det er ikke helt det som jeg ønsker

Det skal være den besked som var i Outlook 2000/XP.

----------------------------------------
Der er kommet ny post vil du læse den
        JA    NEJ
----------------------------------------
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. januar 2007 - 13:25 #3
Så er der et forslag om at du opretter en regel her: http://msmvps.com/blogs/kwsupport/archive/2004/10/21/16363.aspx
Avatar billede honne Praktikant
09. januar 2007 - 11:26 #4
Det var lige det som jeg skulle bruge, smider du lige et svar :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. januar 2007 - 12:02 #5
Der er svar her :-)