Avatar billede loppehund Nybegynder
06. januar 2007 - 09:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Valg af tørretumbler

Jeg står og skal smide penge efter sådan et dyr, men aner ikke hvad man kigger efter, og aner ikke om pris og kvalitet hænger sammen.

Jeg vil smide 5.000 efter produktet, så har en god erfaring ser jeg gerne et indlæg.
Avatar billede loppehund Nybegynder
06. januar 2007 - 10:00 #1
PS. Det skal være en kondens model
Avatar billede martin_moth Mester
06. januar 2007 - 10:26 #2
TT er ofte strømslugere, så gå efter en med et godt energimærke.

Og den skal selv finde ud af hvornår tøjet er tørt, og derefter stoppe - dem der kører med timere, og fortsætter efter tøjet er tørt er alt for dyre i energi. Men til 5000 får du en UDEN timer.

Har selv siemens, godt tilfreds
Avatar billede loppehund Nybegynder
06. januar 2007 - 12:55 #3
Valgte en Baueknekt, og ser ud til at ha fået en god maskine.

Vil du have point siger du til
Avatar billede yxos Nybegynder
07. januar 2007 - 07:43 #4
Hvilken model valgte du?  Pris?  Hvor handlede du?
Avatar billede loppehund Nybegynder
07. januar 2007 - 09:51 #5
TRKK 7890 og handlede i Skousen
Avatar billede dyrbye Praktikant
08. januar 2007 - 18:03 #6
Gav du mere end 4470,- kr inkl lev?
Avatar billede loppehund Nybegynder
08. januar 2007 - 18:15 #7
gav 5295 MED forsikring i 5 år.

Hentede den selv, og ja, jeg ved den findes billigere via nettet. Valgte et sted tæt på, da jeg i tilfælde af problemer kan smutte derned
Avatar billede dyrbye Praktikant
08. januar 2007 - 18:25 #8
Fint.