Avatar billede buch78 Novice
07. januar 2007 - 18:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

unlock nokia 6233

Hejsa som overskriften er kan man unlocke en nokia 6233 selv
Avatar billede kalp Novice
07. januar 2007 - 18:13 #1
Avatar billede kalp Novice
07. januar 2007 - 18:16 #2
svar... så skulle du gerne modtage din kode indenfor 24timer...

men sidde og gøre det helt selv.. ja det bliver svært:)
Avatar billede buch78 Novice
07. januar 2007 - 18:37 #3
Det var skam også ment på den måde at jeg selv skulle indtaste unlock koden
Avatar billede dyrbye Praktikant
08. januar 2007 - 17:51 #4
Lykkedes det?
Avatar billede buch78 Novice
08. januar 2007 - 18:43 #5
Nej..

på siden over unlock fremgår min telefon ikke og Sikkerheds koden er jo en helt anden ting
Avatar billede dyrbye Praktikant
08. januar 2007 - 18:45 #6
Tænkte nok - du skal besøge en unlocker.
Avatar billede kalp Novice
09. januar 2007 - 08:59 #7
buch78 >> din tlf fremgår da?
Avatar billede dyrbye Praktikant
09. januar 2007 - 10:36 #8
På de seriøse sider fremgår den ikke.
Avatar billede kalp Novice
09. januar 2007 - 12:34 #9
jeg har modtaget en kode til en Nokia 6111 jeg har liggende..
vil lige teste den i aften:-) så virker det vel heller ikke:P
Avatar billede dyrbye Praktikant
09. januar 2007 - 12:38 #10
http://www.tekit.dk/?url=brand&brand=Nokia&image=nokia.gif

Der er gode chancer for at den virker i 6111.

Prøv både med og uden simkort.

Jeg har låst mange 6230i op og der skulle altid simkort i.
Avatar billede hjaelp-soges Nybegynder
11. januar 2007 - 23:38 #11
Til nokia 6111 virker det fint, jeg har fået låst min op
Avatar billede inglenook Praktikant
12. januar 2007 - 07:36 #12
Nokia 6233 er en BB5 type tlf. som i oejeblikket kun kan laases op af mobil selskaberne. Der er folk i gang med at finde loesninger, proev at soege efter 'bb5 unlock' paa google.

"What is BB5 ? It's a new platform Nokia Mobile Phones uses in new products. After review it looks similar to WD2 platform(ex. 6600). It can't work without operation system. Heart of BB5 is the main processor "RAP3G". This name is a codename used by Nokia to describe very good Texas Instrument integrtaed processor developed for mobile solutions. It's new technolgy OMAP 1710(up to 220 MhZ)."
Avatar billede inglenook Praktikant
12. januar 2007 - 07:43 #13
"BB5 security.

Most of the vital terminal/phone information such as locks, customisation etc have been encrypted/signed using a private key before downloading to the phone. This happens in the production phase.

If the information is is changed (ie lock status) the phone will recognise this and will not switch on.

The security system of the phone will apply a reset to the phone after 3 minutes if the security certificate is missing. If the certificate becomes corrupted the phone will reset every 30 seconds."