Avatar billede zyxep Nybegynder
10. januar 2007 - 09:25 Der er 6 kommentarer

2 skærme på Dell Optiplex GX620

Hey..

jeg sidder på min skole med en "ny" Dell Optiplex GX620 hvor der er onboard gfx kort på og så et ekstern gfx kort af en eller anden art..

den primære skærm sidder på det andet gfx kort og jeg ville gerne have 2 skærme på..

hvad ville være den nemmeste løsning på at gøre det ??

skal jeg købe en "fordeler" som jeg sætter på det ene gfx kort og så sætter 2 skærme på det kabel??
Avatar billede simlau Nybegynder
10. januar 2007 - 10:18 #1
Ja maxtoer har lavet en fordeler:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=232995

Har set det i funktion, og det virker rigrig godt..

Dog en lidt dyr løsning.
Avatar billede zyxep Nybegynder
10. januar 2007 - 10:30 #2
hmm den er meget meget dyr
Avatar billede simlau Nybegynder
10. januar 2007 - 10:35 #3
Men jeg tror det er den eneste løsning, hvis du ikke skifter grafikkort, men det er svært på en skole.

Dog kan du se om du kan slå de 2 grafikkort til samtidig, det kan du måske gøre i bios. Og så kan du bruge stikket det onboard stik til den anden skærm.
Avatar billede john.doe Nybegynder
10. januar 2007 - 10:41 #4
Avatar billede simlau Nybegynder
10. januar 2007 - 10:47 #5
ok.. men så mister du også en del signal..
Avatar billede zyxep Nybegynder
10. januar 2007 - 10:47 #6
john.doe

jeg tænkte absolut det samme