Avatar billede fido82 Nybegynder
11. januar 2007 - 22:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjerne fødselsdage fra kalenderen i outlook 2003

Hejsa
Har opretet alle mine kontaktpersoner under "Contacts", med fødselsdage.
Men nu popper de op i min kalender også. Det må da for pokker kunne slås fra på en eller anden måde ?
Jeg har brug for at kunne slå det fra, da det får min tlf til at gå i ged hver gang den synkroniserer med kalenderen....
Avatar billede perhol Seniormester
11. januar 2007 - 23:59 #1
Bruger selv synkronisering mellem PDA - Outlook 2003 - Nokia 6131.
Jeg har været nødt til at indstille Nokia PC Sync til kun at synkronisere fra Outlook til Nokia 6531 da der ellers gik ged i opdateringen
Avatar billede fido82 Nybegynder
03. december 2007 - 22:15 #2
lukket