Avatar billede funguy Nybegynder
13. januar 2007 - 10:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af Koncept-site.dk

Hey Eksperter,

Har oprettet flg. site og som altid vil man gerne bede om lidt konstruktiv kritik.

Jeg har forsøgt at holde den relativ enkel og overskuelig, men der er jo altid plads til forbedringer og derfor ville jeg høre om der var noget jeg havde overset.

url: http://www.koncept-site.dk
Avatar billede phm0504 Nybegynder
13. januar 2007 - 11:08 #1
Når du nu tilbyder at forny andres hjemmesider, er det vel vigtigt, at din egen side er fejlfri - når  man validerer den viser det sig, at der er 31 HTML-fejl.
Det virker heller ikke overbevisende, at du laver layout ved hjælp af tabeller - men ok.

Der er for meget tekst. Lav det i punktform - kortfattet: Hvad er det du tilbyder, evt. hvilket værktøj du bruger, hvorfor vælge dig i stedet for de 10.000 andre. Hvis du også kan illustrere det er det fint - men ikke absolut nødvendigt.

---phm0504
Avatar billede funguy Nybegynder
13. januar 2007 - 11:50 #2
Hvad har du brugt til at validere med? De programmer jeg har brugt, har ikke vist nogle fejl! :s
Avatar billede phm0504 Nybegynder
13. januar 2007 - 12:07 #3
Hej igen -

Jeg har brugt:
http://validator.w3.org/
Som er den internationale standard-organisations valideringsservice. Den er god at bruge i forbindelse med udvikling - men jeg kan forstå, at du er bekendt med princippet.

---phm0504
Avatar billede kazo.dk Nybegynder
13. januar 2007 - 12:35 #4
Vil som phm0504 også mener, påpege at der er en overflod af tekst. Man bliver lidt skræmt, når man havner på en side, hvor du ikke engang kan se enden på teksten. Det ville nok være en god idé med punkter, som allerede er foreslået. Ydermere vil det hjælpe gevaldigt på læsbarheden, hvis du laver lidt mere afstand mellem linjerne.

Folk er i ringe grad villige til at læse særligt længe på samme side, hvis det kræver stor koncentration, hvilket det let kommer til, når meget tekst er klemt sammen.

Programmernes egne validatorer er en god rettesnor at køre efter, men tjek altid efter på www.w3.org, da deciderede programmer ikke altid er lige præcise.

Mht. designet er det dejligt at se, at der er nogen der formår at holde det simpelt, men synes der mangler en eller anden form for indetitet, i form af et logo eller en logotype. Brugerens opfattelse af logoet afhænger helt af, hvilken skrifttype/ skriftstørrelse denne bruger i sin browser.
Avatar billede skovge Novice
15. januar 2007 - 07:52 #5
Når jeg vælger punktet "produkter" rykker siden sig horisontalt i forhold til de andre punkter (firefox) - ellers helt enig med pfm0504 og kazo, hvis du vil sælge webløsninger, så SKAL dine egne sider validere (og tabels - hmmmmm) + der er ALT for meget tekst.

Endelig så overvej at ændre din title til bare koncept.dk eller lignende - man kan alligevel ikke se hele din lange tekst i sine tabs, hvilket bevirker at der bare står: "Ny hjemmeside"
Avatar billede illuzion1337 Nybegynder
16. januar 2007 - 15:53 #6
Er i moms-registreret? For så er CVR for mig en vigtig detalje. Men ellers fin side :)
Avatar billede hoeks Nybegynder
17. januar 2007 - 05:54 #7
Hov... Gider ikke engang kommentere på det nu!

http://www.oswd.org/design/preview/id/1996

Taget et opensource design og fjernet navn på ham der har lavet.

Så dårlig stil - især set i lyset af hvilket produkt du har tænkt dig at sælge!
Avatar billede tcgrafik Nybegynder
17. januar 2007 - 12:55 #8
Shit hvor er det dårlig stil - det kan da kun give dårlig smag i munden når man udnytter andres kompetancer på den måde. i de sydlige lande ville man nok få hugget sine ene hånd af men okay... Ringe ihvertfald!!
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2007 - 13:05 #9
PINLIGT

UPS.... Tænk at du gider at spille vores tid med sådan noget lort..... Godt du ikke skaæ lave noget for mig..
Avatar billede hoeks Nybegynder
18. januar 2007 - 18:34 #10
Så blev han stille hva' ? ;P
Avatar billede kazo.dk Nybegynder
18. januar 2007 - 21:12 #11
Spild af tid...
Avatar billede illuzion1337 Nybegynder
19. januar 2007 - 21:20 #12
hehe pinligt :)
Avatar billede funguy Nybegynder
22. september 2011 - 22:22 #13
Lukkes