Avatar billede one4me Nybegynder
14. januar 2007 - 00:50 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Getmore.dk

Er der nogen der har erfaring med at handle hos Getmore?
Jeg har for flere dage siden skrevet til dem ang. deres salgsbetingelser, men har ikke fået noget svar. Så hvis resten fungere lige så godt ...

ttp://www.getmore.dk/
Avatar billede one4me Nybegynder
14. januar 2007 - 00:52 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
14. januar 2007 - 01:20 #2
Jeg har handlet der, og var fuldt ud tilfreds.........
Avatar billede one4me Nybegynder
14. januar 2007 - 01:27 #3
Ok, tak.

Et svar er nok for mig. Læg svar for point. :)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. januar 2007 - 01:33 #4
Oki, jeg bestilte noget hardware, fik mail samme dag om at ordren var modtaget, og mail dagen efter om at ordren var afsendt. På tredie dagen modtog jeg varen.
Alt forløb perfekt.  :-)
Avatar billede one4me Nybegynder
14. januar 2007 - 01:36 #5
Okay. Lyder som om der er styr på det hos dem ... :)
Avatar billede evildoctor Praktikant
14. januar 2007 - 08:55 #6
...vil da bare lige tilføje at jeg også har handlet med dem flere gange, og kun er tilfreds. Super-hurtig levering.
Jeg har oven i købet en enkelt gang fået en levering med fejl. Blev rettet hurtigt, og uden bøvl for mig...
Bruger nu til dags primært getmore til al hardware-handel!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2007 - 11:04 #7
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
15. januar 2007 - 00:41 #8
Min oplevelse med Getmore er ikke ret god. Dårlig service, og løfter der ikke bliver overholdt. Getmore er blevet en slags "joke" ude på min uddannelsesinstitution.
Har prøvet at ringe til dem flere gange, men telefonen bliver ikke taget.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
15. januar 2007 - 09:39 #9
Glem getmore sidst jeg handlede med dem gik deres bestillingssystem i ged flere gange.

og selv om der i min bestillingslog stod, at alle ordre hvor siden gik ned/i ged var annuleret. Så sendte de mig alligevel 14 dage efter at havde modtage min rigtige ordre (som viste sig at være brugt) en ny pakke pr efter kvav (har kun brugt dankort) denne nægtede jeg selvfølgelig at modtage.

Så efter min personlig mening og elendige oplevelse så find andet!! firma.

Getmore er måske i "familie" med chippen.dk ? *LOL*
Avatar billede one4me Nybegynder
16. januar 2007 - 00:46 #10
Shit! Læser først alt dette efter at have bestilt/oplyst mine kortdata. Nu ved jeg så ikke hvor besværligt det bliver at annulere handlen. :|

Det viser sig i øvrigt også, at de bestilte ram er i restordre! Og jeg er da i hvert fald ikke interesseret i at modtage brugte ram.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
16. januar 2007 - 00:48 #11
Ja, de har en tendens til at skrive at de har alt på lager. Men virkeligheden er en helt anden.
Avatar billede one4me Nybegynder
16. januar 2007 - 00:54 #12
Jeg bestilte dem sidste nat. Valgte dem der havde dem billigst. Men jeg skulle bare have ventet til i dag: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=37422
Avatar billede one4me Nybegynder
16. januar 2007 - 00:59 #13
Hvordan funger loven?
Kan jeg blot maile og meddele, at jeg ønsker ordren annuleret?
Avatar billede one4me Nybegynder
16. januar 2007 - 01:01 #14
PS. Når jeg oplyste diverse kortdata ved bestilling, ER pengene så allerede blevet trukket? Hvordan fungere det.
Avatar billede one4me Nybegynder
16. januar 2007 - 01:03 #15
Ved ikke, måske kan jeg stoppe betalingen via min net/bank.

Har det godt nok skidt med at have udleveret mine oplysninger til et foretagende, der mangler penge ...!
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
16. januar 2007 - 01:04 #16
Ja, blot skriv en mail til Sales@getmore.dk hvor du oplyser ordre nummer, og at du vil annullere ordren.
Pengene trækkes først når de sender varen.

Afbestillinger er i det mindste een af de ting, de er villige til at håndtere i supporten:

Bemærk

Getmore A/S er et online firma, som fra starten har lagt stor vægt på at have de laveste priser muligt. For at kunne realisere dette,

har vi sparet på vores mandskabsomkostninger, hvilket medfører, at vi ikke yder adviseringer vedr. pris, leveringstider,

produktanbefalinger, kompatibilitetsforespørgsler og produkttekniske spørgsmål.

Vi henviser til det leveringsestimat og den varetekst som forefindes på vores hjemmeside, og du bedes evt. henvende dig til

producenten via det link, som, i de fleste tilfælde, fremgår på vores hjemmeside.

Vi tager os selvfølgelig af salgstekniske adviseringer, som f.eks. afbestillinger, ombytninger og statusrelaterede spørgsmål.

Vores supportafdeling (support@getmore.dk)  tager sig udelukkende af teknisk support i forbindelse med varer som allerede er

købt hos os, vi yder derfor ikke teknisk support forud for et evt. køb.
Avatar billede one4me Nybegynder
16. januar 2007 - 01:29 #17
Hmm... der er flere af de andre der heller ikke har dem på lager. Og enten oplyser de ikke om leveringstid, eller den er meget lang (eller de er meget dyre).

Tænk at det skal være så besværligt at skaffe lidt ram. :|
Avatar billede dyrbye Praktikant
16. januar 2007 - 08:56 #18
Jeg har handlet hos getmore.dk og været tilfreds.

NÅr du sender e-mail om at du vil annullere ordren så husk at gemme den.

Det er godt at have så meget dokumentation som muligt hvis de skulle trække et beløb og du skal have hjælp fra pbs/din bank til at få pengene tilbage.
Avatar billede lovebuine Mester
22. marts 2007 - 12:52 #19
get2more er et fusker firma, ved hurtig søgning på google finder man hurtigt ud af de snyder med leveringstiden og ikke levere til tiden, plus hvis man skal have sine penge tilbage hvis man har brugt sin returret så får man ik det,de skriver ik tilbage, de tager aldrig tlf, og de er ikke registret på adressen, lad os få dem politi anmeldt
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
12. juni 2007 - 22:55 #20
hejsa

jeg har også handlet hos Getmore flere gange. Jeg er nogenlunde tilfreds.
Hvis de har varen på lager, leveres den hurtigt, ofte dagen efter.
Hvis de ikke har varen har de åbenbart en tendens til ( som så mange andre)at gætte på en levering på X antal dage, dette holder jo selvsagt ikke altid.
Mht. retur, så har jeg for nyligt returneret et psu, jeg havde pengene på min konto efter 1 uge, så det var da helt i orden.

Jeg har nu min første reklamationssag, som jeg er spændt på hvordan kommer til at forløbe.. jeg har endnu ikke sendt varen ind til Getmore

Men alt I alt, et ok firma. lav pris, dålig kundeservice.. men ok det hænger jo ofte sammen..

Lyhne2