Avatar billede hathor Nybegynder
14. januar 2007 - 04:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hitman 2 og GFX

Hvilket GFX skulle man købe, for at kunne afvikle Hitman 2 flydende?

Det skal ikke være et kort der skyder vildt over målet, det skulle heller ikke være et, der LIGE klarer det, og så heller ikke mere.

Deres anbefalede specs kommer man jo ingen vegne med.
Avatar billede c-holst Novice
14. januar 2007 - 14:24 #1
det har du helt ret.

først vil jeg dog gerne have lidt detaljer fra dig

hvilken maskine har du?
ram, cpu grafikkort,

hvad er dit budget?

hirman 2 er jo et bedaget spil, og jeg synes det  er lidt synd at bruge et så gammelt spil, som målestok. har du andre tanker/behov/ønsker vil jeg gerne høre dem..

er du til nyt eller brugt.
Avatar billede hathor Nybegynder
14. januar 2007 - 14:28 #2
Så er det ikke Hitman 2 jeg mener - så er det blood money. Den nye.

AMD xp 64 3500+
512 MB ram
Et eller andet onboard gfx

Jeg spørger iøvrigt for en ven. Jeg ved godt han kunne trænge til 512 eller 1 GB mere ram, men derudover så tænker jeg på GFX kortet.
Avatar billede henrikgn Nybegynder
15. januar 2007 - 17:19 #3
Jeg kører spillet ganske fortrinligt med et GeForce FX5900 XT, med 128 MB ram. Alfa og omega er at maskinen samtidig er mindst ca. 2 GHz, og min. 1 GB Ram.

Angående grafikkort, så er GeForce 6-serien ganske udmærket til Blood Money. Med et GF 6600 grafikkort kan spillet nydes i noget nær bedste kvalitet.
Avatar billede c-holst Novice
17. januar 2007 - 10:50 #4
har siddet og kigget lidt på edbpriser
og med et budget på 1000 kroner, kan du få flere forskellige kort med forskellige egenskaber

billigt kunne være et 6600gt til under 700 men kvaliteten af kortet og blæserens støjniveau kender jeg intet til

der er og et 6800xt som ser spændende ud, men med samme forbehold

så er der jo mulighed for at gå efter et lydløst kort uden blæsere, men så må du tage til takke med et 7600gs, som ydelsesmæssigt ligger lidt under de to øverste

til 1500 er der jo lidt mere at gå efter, men sig til så kigger vi lidt på det...

søgekriterierne er 256 mb ram og pci 16
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:38 #5
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.

Jeg lægger hermed et svar, som du kan acceptere så fremt du mener jeg har været til nogen hjælp:-)