Avatar billede offerlam Nybegynder
15. januar 2007 - 10:53 Der er 4 kommentarer

C5 Programmerings konsulent

Jeg ved ikke om dette er imod ekspertens regler men nu prøver jeg alligevel.

I den virksomhed som jeg arbejder i søger vi en freelance C5 programmør.

Jeg spørg efter folks erfaringer med konsulent firmaer inde for denne branche. Hvem kan i anbefale ud fra personlig erfaring?

Vi er selv et IT konsulent firma der yder opsætning af blandt andet C5 hos vores kunder og for at kunne møde deres krav totalt har vi brug for en dygtig C5 programør der kan levere op imod mange forskellige løsninger inde for C5.
Avatar billede kbodata Nybegynder
15. januar 2007 - 16:19 #1
Hej
Der vil jeg i al beskedenhed gerne anbefale mig selv. Send en e-mail på kaj(snabel-a)kbodata(dot)dk. Så kan vi skrive/tale om det.
Avatar billede mariaf Juniormester
15. januar 2007 - 19:20 #2
Har du/I arbejde nok til et par C5 konsulenter? Ellers bliver det svært at få en ansat - hvis jeg skulle skifte job, så skal det være til et sted, hvor der er mulighed for sparring, så jeg ikke selv skal læse alt op. Som freelance er det uinteressant - hvor mange timer har du, kan du garantere minimum osv.

Et fornuftigt alternativ er at finde en forhandler og lave et samarbejde - mod passende betaling for timer og licenser. De fleste forhandlere med over 5 ansatte kan anbefales - der er undtagelser i min verden, men jeg er også farvet af hvad jeg ser af løsninger (og mangel på samme) rundt omkring.

Hvor i landet søger du en samarbejdspartner?
Avatar billede offerlam Nybegynder
17. januar 2007 - 08:55 #3
Vi har ikke arbejde nok til 2 konsulenter desværre. Vi er en virksomhed som konsultere små til mellemstore virksomheder med IT. Vi opsætter server systemer clienter samt programmer der inkluderet c5. Vi har masser af erfaring med implementering og brug af C5 det eneste vi mangler er en C5 programør, freelance, som kan hjælpe med at løfte C5 opgaver totalt.

Kaj du vil blive kontakte når jeg får tid, vi er lidt presset for tiden med et par store ordre men du er noteret og vil blive kontaktet.
Avatar billede kbodata Nybegynder
17. januar 2007 - 09:09 #4
Det er bare OK. Du skal være velkommen.