Avatar billede jann-jensen Nybegynder
15. januar 2007 - 12:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mit nye MX 5000 vil ikke installere færdig

Jeg har lige investeret i et sæt Logitech MX5000.
Jeg har dog et problem med det på den måde, at jeg kan godt installere driveren til det frem til at jeg skal genstarte computeren. Når computeren er genstartet kommer et vindue frem, der hedder "guiden logitech-tilslutning", Jeg regner med, at den skal føre frem til at jeg kan f.eks. lave en sikker forbindelse til tastaturet. Der er bare det problem at vinduet bliver stående, selv i flere timer.
Det skal lige siges at jeg kan godt få forbindelse mellem tastaturet og computeren, men hvis jeg genstarter forsvinder forbindelsen.
Kan der være en konflikt med et program, i givet fald hvilket?
Med venlig hilsen
Jann Jensen
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. januar 2007 - 12:47 #1
Da jeg installerede mit sæt, blokerede min firewall for forbindelsen :)
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
15. januar 2007 - 13:19 #2
Den har jeg hørt om og jeg har disablet den. Antivirussen har jeg disablet uden det har hjulpet. Så det må åbenbart være noget andet, men hvad?
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
15. januar 2007 - 22:04 #3
Her til aften blev jeg så gal på det at jeg ominstallerede windows, og som det første installerede jeg tastaturet. Så virkede det. Det er altså beviset på, at der var et eller andet program eller noget andet, der konfliktede med installationen af tastaturet.