Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
15. januar 2007 - 17:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Min computer genstarter konstant

Hej alle I flinke mennesker.
Jeg har et kæmpe problem.
Min computer genstarter, uden varsel, når det passer den. Når den så er tændt igen kommer der en besked, hvori der står at systemet er genoprettet efter en alvorlig fejl. Jeg får den herefter til at vise fejlen og så kommer jeg ind på denne her side:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/hE577726.jpg

Hvor ligger fejlen og hvad kan jeg gøre?
Avatar billede kalp Novice
15. januar 2007 - 18:34 #1
kunne tyde på en dårlig ramblok... sidder der 2 i maskinen?
så prøv at køre med en af gangen.
Avatar billede skaw Nybegynder
15. januar 2007 - 18:37 #2
hvis ikke der kommer blå skærm ku det være en defekt harddisk har du en anden du kunne prøve med installer en ny windows
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
15. januar 2007 - 20:27 #3
Ramblokke? Jeg har 512 mb. Så det er vel 1? Men er ikke sikker.

Nogen gange når jeg tænder min computer kommer der bare en grå skærm. (Min baggrundsfarve). Så er jeg nødt til at genstarte computeren til det ikke sker.

Kan det være min windows der er defekt?
Avatar billede skaw Nybegynder
15. januar 2007 - 20:41 #4
tag strønstikket ud sæt det i igen start bipper den og tæller ram op
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
18. januar 2007 - 18:29 #5
Hvad skal jeg gøre? Detajleret tak. :)

Min computer fastfryser også nogen gange. Hvis jeg afspiller musik går dette også i stå. Jeg bliver herefter nødt til at genstarte.
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
20. januar 2007 - 16:50 #6
Jeg har prøvet en ram-test. Efter trekvarters tid var der ikke kommet nogen fejl. Jeg var ellers sikker på, at det var der fejlen lå.

Hvad kan jeg så prøve?
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
21. januar 2007 - 14:31 #7
Mærkeligt nok, så går spillet aldrig ud, når jeg spiller poker. Her skriver jeg heller ikke på msn, er ikke på nettet og hører ikke musik.

Det går til gengæld oftest ud, når jeg spiller Football Manager. Det tager også 252.000 kb hukommelse. (Processer).

Hvordan kan jeg tjekke mit system for fejl?
Avatar billede bjarnebif Praktikant
23. januar 2007 - 20:01 #8
Jeg har prøvet nogenlunde det samme. Da var årsagen at køleprofilen på CPU'en var møgbeskidt og det samme under grafikkortet's blæser. Da jeg fik renset dem var der ingen problemer mere.
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
14. marts 2007 - 20:04 #9
Tak Bjarnebif! Jeg rensede mine blæsere og siden er den ikke gået ud :D

Computeren faldt lige med 20 grader. :P
Avatar billede bjarnebif Praktikant
16. marts 2007 - 00:12 #10
Det varv da rart at kunne hjælpe en i nød, Takker for points'ene