Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
15. januar 2007 - 18:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Winkas inst-diskette - uden drev!

Jeg skal have installeret Winkas Pro installeret på en ny pc, men er rendt ind i det problem at den nye pc ikke har noget diskettedrev. Og det kræver programmet, da der skal installeres en license via nøglefil fra disketten undervejs i forløbet.

Hvad gør man så?
Avatar billede skaw Nybegynder
15. januar 2007 - 18:27 #1
installer demo pogram kopier graphics filen ind bagefter så kører det
Avatar billede gratis Nybegynder
15. januar 2007 - 18:28 #2
Snakker med deres Support, http://www.winkas.dk/service/default.asp  eller køber et usb diskettedrev, http://tjek.nu/m-
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
15. januar 2007 - 18:29 #3
Eller låner en makkers maskine med et floppydrev i, så kan nøglen kopieres over på en USB-pen.

De har support i aften fra 20.00-21.30 (70206474) - De kan maile dig licensfilen.
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
15. januar 2007 - 18:50 #4
skaw: den kan muligvis virke

gratis/lusk: duer ikke. der er ikke købt support og så hjælper de ikke. og dethjælper heller ikke at kopiere over på usb, for installationsrutinen insisterer på at få det fra a:

Installationsprogrammet kontrollerer undervejs om den kan finde nøglefilen på det forventede sted, hvis ikke beder den bare om at få disketten sat i. Der er altså ingen mulighed for bed den kigge et andet sted. Det er derfor problemet opstår - ellers havde det jo været nemt nok og bestemt ikke de 100p værd!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
15. januar 2007 - 18:52 #5
Problemet er ikke så stort alligevel.

Jeg er klar over at installationsprogrammet beder om en nøgle fra A:

Du installerer bare en demoversion - Den bliver låst op, når du kopierer graphics.db ind i c:\decom\winkasp\data.

Mvh. Carsten
Avatar billede skaw Nybegynder
15. januar 2007 - 18:53 #6
har du ikke pogrammet installeret på en anden pc hent graphics derfra
eller sover jeg i timen
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
27. februar 2007 - 13:26 #7
nå, det blev ikke aktuelt alligvel. Men I får point for rådet alligevel - smid lige et svar så vi kan få afsluttet her.
Avatar billede skaw Nybegynder
27. februar 2007 - 16:54 #8
Tak for point