Avatar billede bellek Nybegynder
16. januar 2007 - 21:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mikrofonen vil bare ikke

Hej

Jeg har et "lille" problem med at få min mikrofon i min høretelefoner til at virke. Har forsøgt md et nyt sæt, men hjalp ikke.. har forsøgt fejlfinding i hardware. heller ikke. Og har være inde og kigge på samtlige indstillinger jeg kunne finde om det.

Lyden virker fint i højtalere m.m. men ingen kan høre mig. Har nu købt et eksternt lydkort til USB, da jeg tænkte det kunne være stikket, men heller ikke det virker. Nu hører man skratten i stedet for min stemme.. Mega irriterende. Kan i hjælpe mig.

Har også husket at at installere driver til den (det nye lydkort)

Hilsen Belinda
Avatar billede milter Ekspert
17. januar 2007 - 17:28 #1
Kan du give navn og model på computer, hovedtelefon og USB-lydkort?
Avatar billede bellek Nybegynder
19. januar 2007 - 18:13 #2
Med hensyn til navn og model, håber jeg at dette er fyldestgørende.
AMD Sempron (tm) 3000+ 2.00 GHz
Motherboard: ASRock K7VT4A Pro

hovedtelefon: Hama CS-499

USB- Lydkort: Speed Link SL-8850
Avatar billede bellek Nybegynder
14. april 2007 - 16:30 #3
Lukker spørgsmålet.