Avatar billede Findahl Praktikant
16. januar 2007 - 22:37 Der er 5 kommentarer

Logitech MouseMan Optical - sleep

Hej

Jeg har en Logitech MouseMan Optical mus. Hvis jeg ikke rører musen i et par sekundter, skal jeg trykke på en knap før curseren rykker sig. Kan man slå denne sleep-funktion fra så man ikke selv skal aktivere musen hver gang? Det er ved at blive halv irriterende :)
Avatar billede off-line Nybegynder
16. januar 2007 - 23:01 #1
Har du set i kontrolpanelet under mus?
Avatar billede off-line Nybegynder
16. januar 2007 - 23:10 #2
Den har måske en lille knap. som denne her: http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2135,CONTENTID=10953
Avatar billede off-line Nybegynder
22. januar 2007 - 00:08 #3
Fik du ordnet det?
Avatar billede Findahl Praktikant
22. januar 2007 - 15:59 #4
He gotfred

Nope det gjorde jeg ikke. Der er hverken en knap eller en indstilling som kan udbedre fejlen. Det kan simpelthen ikke passe...
Avatar billede off-line Nybegynder
22. januar 2007 - 16:38 #5
Du kan måske se det, hvis du finder den på Logitech hjemmeside?
Jeg har en mus, som gør sådan, men det er en Zitech på opladelige batterier.
Den går i dvale for at spare batterierne. Og det kan man ikke gøre noget ved.
Ellers prøv at spørge, hvor du købte den. Den har måske en fejl?