Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2007 - 17:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ps2 spil fra kina

hvor køber man ps2 spil fra kina / usa på nettet .

og er der problemer i og få dem hjem når de ankommer til landet med posten ?

ps2 maskinen er chippet så den kan tage import spil fra kina  / usa
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
18. januar 2007 - 21:08 #1
Du skal bemærke at hvis du køber uden for EUs grænse, skal du betale told osv. men du kan sikkert godt købe dem billigt stadigvæk.
Men du kan godt møde postbudet med et girokort for told afgiften af din vare.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2007 - 22:38 #2
glemmer alt om det .