Avatar billede jcpedersen Nybegynder
18. januar 2007 - 21:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 7 kan ikke browse!

Efter opgradering fra IE6 til IE7 på min XP maskine, virker browseren ikke længere.

IE7 har i al sin visdom fundet ud af, at jeg har to forskellige LAN-forbindelser. Dette er også rigtigt nok, idet min tidlige faste forbindelse er blevet erstattet af en trådløs. Den faste LAN er blevet de-aktiveret, men alligevel prøver IE7 med denne som default.
Jeg får muligheden for at skifte til den trådløse, men hvis jeg checker denne af, så siger IE7, at denne forbindelse ikke er kontrolleret af Windows! (og så dur det jo nok ikke, iflg. MickeySoft)

Ja, der kan man bare se. Flere års udvikling, og så fungerer det bare uden problemer - troede man...

Al andet nettrafik kører ganske udmærket over den trådløse forbindelse.

Er der nogen, der har en god ide til, hvad man så gør. Eller jeg skal måske bare benytte Firefox, som jeg gør på mine andre computere ?
Avatar billede valleystone Nybegynder
19. januar 2007 - 01:41 #1
IE 7 SUCKS!
Prøvede den i 2 timer hvorefter jeg afinstallerede igen.
Kunne ikke redigere min hjemmeside, kunne ikke sende til debatter hvor jeg deltager, efter afinstallation virker alt igen normalt.
Grunden til jeg overhovedet bruger IE er at min website hoster ikke accepterer andre browsere.
Til alt andet bruger jeg Firefox, som jeg på det varmeste kan anbefale.
Avatar billede nva Praktikant
19. januar 2007 - 09:52 #2
Og jeg kunne ikke bladre fornuftigt i IE7 - når jeg brugte scroll-knappen bladrede billedet i ryk længe efter jeg havde sluppet tasten :( Det endte med at jeg lavede systemgendannelse og nu kører lykkeligt videre med IE6 indtil der bliver rettet op på skidtet. Bare lige min oplevelse af IE7, selvom det jo ikke hjælper på dit problem.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
19. januar 2007 - 12:21 #3
Et gæt. Det lyder som noget med XP's firewall. Hvad skulle XP ellers kontrollere med.
Avatar billede jcpedersen Nybegynder
12. november 2008 - 15:05 #4
Lukker dette spm. som aldrig blev opklaret.
Er iøvrigt forlængst gået over til Firefox (som primær browser).