Avatar billede hyperactive Nybegynder
19. januar 2007 - 14:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk indsættelse af public property

Findes der virkelig ikke en plugin eller noget til VS2005, hvor man højreklikker på en private variabel og vælger "generate public property" eller noget og koden så genereres automatisk:

    public int Id
    {
        get
        {
            return id;
        }
        set
        {
            id = value;
        }
Avatar billede helmet Nybegynder
19. januar 2007 - 15:53 #1
Jo det gør der da.

Opret dine private variabler, højreklik herefter på hver enkelt variabel og vælg refactor->Encapsulate field eller fra menuen refactor.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
19. januar 2007 - 16:34 #2
Supercool... Takker :)
Avatar billede snepnet Nybegynder
25. januar 2007 - 17:00 #3
Hvis du ved fra starten, at du vil lave en property og en medlemsvariabel, kan du bare skrive
prop
Og benytte tabulatoren.
Mvh