Avatar billede knat Novice
19. januar 2007 - 19:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Analog TV på USB

Hej alle

Er der nogen der kan anbefale et TV USB stik til analog og DVB TV samt video indgang. Har prøvet med PixelWiev 550 Hybrid og
Pinnacle 330e, ingen af dem kunne finde nogen kanal, skal bruges sammen med Acer Aspire 5100

MVH
KT
Avatar billede knat Novice
04. december 2008 - 12:19 #2
desværre ingen hjælp, jeg opgiver og lukker
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. december 2008 - 19:04 #3
hvorfor kunne du ikke bruge nogle af mine foreslag? de var da analog tunere med en digital tuner. De opfyldte fuldt ud dine krav.

Har du sat din tuner til at tune ind på PAL BG (det danske format)?
Avatar billede knat Novice
10. december 2008 - 19:16 #4
Jeg har prøvet pinnacle og der var problemer med lyd kontra billede - derfor er jeg ikke til sinds til at prøve mig frem men ønsker en løsning med større sikkerhed for at det virker, ellers tak for interressen.
KT
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. december 2008 - 21:47 #5
er billedet foran eller efter lyden?