Avatar billede showsource Seniormester
21. januar 2007 - 08:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Online netværkskurser

Der må findes nogle online netværkskurser!
Erfaringer søges.
Avatar billede bredker Nybegynder
21. januar 2007 - 08:59 #1
hvad er det du søger , er det bare en vejledning i hvordan du sætter det op , for så er der en mange gode at finde på nettet
Avatar billede showsource Seniormester
21. januar 2007 - 09:03 #2
Erfaringer med online kurser.
Må gerne koste noget og ende med et eller andet "certifikat" som kan bruges til noget. (jobsøgning)
Avatar billede showsource Seniormester
19. april 2007 - 08:42 #3
Well, det jeg har set er ikke det jeg har ønsket.......... ( eller )

Men VED du hvilket netværkskursus ( også mod betaling ) som findes i København, som vil være godt, hvis man gerne vil opsætte et netværk, selvf. med tanke på sikkerhed.
Og ingen ønsker om at bruge det til jobansættelse !

Findes det overhovedet?
Avatar billede showsource Seniormester
04. juni 2007 - 16:25 #4
lukker, der går mindst et halvt år før jeg får "fuldtid" til at nørde.