Avatar billede mini-milo Nybegynder
21. januar 2007 - 11:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

web picture ripper

Hej eksperter.

Jeg leder efter et program der kan rippe en hel side for billeder det skal også helst gå vidre til andre sider så det også kan hente billeder der ligger på andre hosts f.eks. hvis der er en side med thumps der linker vidre til billedet i fuld størelse på en anden server.

Det skal helst være freeware men hvis det ikke er er det også okay der bliver også givet points til shareware hvis der intet freeware dukker op inden for overskulig fremtid.
Avatar billede mini-milo Nybegynder
21. januar 2007 - 11:36 #1
Den skulle vist have været oprettet i en anden sektion.
Avatar billede intenz Novice
21. januar 2007 - 13:47 #2