Avatar billede sr9000dk Praktikant
21. januar 2007 - 17:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sikres PC'en mod at vandkølersystemet stopper?

Jeg er utryg ved om mit vandkølings system kører og har derfor brug for en sikkerheds anordning som kan slukke min PSU hvis vandpumpen går i stå.

Sikkerhedsanordningen skal passe til mit Zalman Reserator 1 V2 vandkølings system. Hvis der kræves software skal det kunne køre med MCE (Microsoft Media Center Edition).

Hvad findes der af sikkerhedsanordninger til vandkølingssystemer?
Avatar billede prebas Nybegynder
26. januar 2007 - 12:55 #1
hvis du har en nyere intel cpu vil computeren lukke ned af sig selv hvis den bliver for varm
Avatar billede sr9000dk Praktikant
28. januar 2007 - 09:41 #2
Hvad sker der hvis strømmen til Pc’en afbrydes. En af mine venner fik nemlig engang ødelagt sin harddisk fordi HFI-relæet i huset slog fra. Han mistede alle sine data og det vil jeg selvfølgelig ikke risikere hvis PSU slukker for strømmen til min Pc.
Avatar billede prebas Nybegynder
29. januar 2007 - 14:37 #3
det er meget uheldigt hvis det sker.... men dataen burde kunne redes hvis den er gået ned på den måde og der ikke har været bøvl med disken tidligere