Avatar billede team-temp Nybegynder
21. januar 2007 - 18:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Er min PC stået af`?

Jeg vil først sige, til den der klare det her spørgsmål score sig 1000 point!!

Det startede med at jeg skulle se noget inden i min comp, jeg lukkede den sammen og startede den, virke skærmen ikke eller noget  som helst!

Og den bipper 6 gange!
Jeg har ingen ide hvad det er håber stærkt på hjælp.

Den vil intet.

1000 point.
Avatar billede jcr Nybegynder
21. januar 2007 - 18:21 #1
1000 point - så mange må du ikke forære her i rummet. Hvilket bundkort har du?  er det lange eller korte bip (vigtigt.
Avatar billede ebe Praktikant
21. januar 2007 - 18:22 #2
for det første må du give max 200 point. Og så tror jeg du har sat noget forkert sammen igen, f.eks. ram klodser eller lignende. Hvis du skriver her hvad for en bios det er, kan vi ud fra beepene se hvad bios mener er galt.
http://www.pcguide.com/ts/x/sys/beep/index.htm
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. januar 2007 - 18:23 #3
http://www.eksperten.dk/spm/757504

det er ikke tilladte med 2 af de samme spm.!
Avatar billede jcr Nybegynder
21. januar 2007 - 18:31 #4
Check især dit kontrolleren til dit tastatur samt til skærmkortet.
Avatar billede jcr Nybegynder
21. januar 2007 - 18:49 #5
bartfreak> havde ikke lagt mærke til din henvisning. Beklager.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. januar 2007 - 18:52 #6
luk det ene spm, ved at ligge svar selv, og accepter dit eget svar. Ved at markere dit navn med mussen, og tryk accepter.
Avatar billede jcr Nybegynder
21. januar 2007 - 18:54 #7
bartfreak> det var ikke team-temp som lagde bemærkningen men undertegnede. Jeg henviste til de 6 bip (tastatur controllerfejl) som du også gjorde i dit link:-)
Avatar billede team-temp Nybegynder
22. januar 2007 - 18:15 #8
Bartfreak, du er kraftedme så latterlig at høre på..

Min computer med 6 års arbejde er lige gået tabt, jeg kan starte mit firma forefra, også sider du fandme og siger at det ikke er tilladt at have 2 spørgsmål åben.. Tror du ikke det raver mig en skud eller hvad? hvis du ikke har andet at tage dig til, så skal du gå op i venstre side og trykke "Log Ud".
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. januar 2007 - 19:37 #9
klap lige farmor..O)
Og fald lidt ned..

Det er en simpel regel her på E, om du vil følge den el. ej, er op til admin..

Og hvis du vil starte firma osv. er backup nok en god ide.
Og måske du lige skulle checke reglerne for det også.O)

held og lykke.
Avatar billede team-temp Nybegynder
24. januar 2007 - 22:38 #10
.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. januar 2007 - 07:18 #11
overvejer klart at anmelde her...
Avatar billede snowball Novice
26. januar 2007 - 08:48 #12
team-temp: Det er meget muligt at du er oppe og køre over at du har problemer med din PC, men derfor skal du alligevel overholde Ekspertens regler og ikke mindst snakke pænt til folk. Enhver der får sådan en svada smidt i hovedet, mister da al lyst til at hjælpe dig, hvilket i den sidste ende kun går ud over dig selv.

Jeg forventer du overholder gældende regler i fremtiden sådan som det også er blevet genopfrisket for dig i dette spørgsmål.

Mvh.
Snowball / CoAdmin