Avatar billede cheff25 Nybegynder
22. januar 2007 - 21:52 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Virus jeg ikke kan slette

En Internet Dialer, der hedder TJ.exe. Den lå pludselig på mit skrivebord, og hverken norton eller ad-aware eller virus112.dk's online skanning kan fjerne den. Jeg har prøvet at slette alle filer der er tilnkyttet den, men ved genopstart ligger den der igen.
Nogle ideer til hvordan jeg kan slippe af med sådan en størrelse.
Jeg kører Win2000, på den pågældende maskine.
Tak.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. januar 2007 - 21:57 #1
deaktiver systemgendannelse, og slet den.
Slet derefter gendannelses punkterne, og opret et nyt.
De generes ikke automatisk i win2000.O)
Avatar billede atdata Nybegynder
22. januar 2007 - 23:26 #2
jeg vil også mene at du skal gøre som bartfreak så kommer du den til livs
23. januar 2007 - 11:37 #3
Gennemfør proceduren herfra -> http://www.eksperten.dk/artikler/1021
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. januar 2007 - 17:31 #5
lidt respons ville være fint..O)
Avatar billede cheff25 Nybegynder
23. januar 2007 - 18:02 #6
Tak for jeres indlæg. Jeg er på arbejde indtil i morgen, men jeg prøver jeres løsning så snart jeg er hjemme igen. Og jeg håber selvfølgelig, at dette er løsningen. I hører nærmere, når jeg har fået prøvet. Tak...
Avatar billede cyberspace Nybegynder
24. januar 2007 - 14:58 #7
lydder som om filen lægger sig op i hukommelsen og når du så sletter så kopierer den sig ned på hd igen

en tanke var at du evt. prøver at køre highjack this og laver en scanning og derigennem prøver at slette alle steder hvor filen fremkommer/ligger

http://www.majorgeeks.com/download3155.html
25. januar 2007 - 12:04 #8
... som der også står i http://www.eksperten.dk/artikler/1021 ...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. januar 2007 - 14:37 #9
man skal deaktivere systemgendannelsen, før man kan slette den.!
27. januar 2007 - 21:03 #10
???
Avatar billede cheff25 Nybegynder
29. januar 2007 - 00:30 #11
Til Bartfreak.
Det virked fint, tak for hjælpen.
Point skulle gerne være tildelt dig.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. januar 2007 - 07:03 #12
her kommer et svar..O)
Avatar billede cheff25 Nybegynder
01. februar 2007 - 22:48 #13
Til bartfreak..
Har du modtaget point??
Syntes ikke rigtig, at det virker når jeg accepterer dit svar.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. februar 2007 - 23:33 #14
nej.O)
Marker mit navn i boksen med musen, og tryk accepter.!