Avatar billede Swift Praktikant
25. januar 2007 - 16:01 Der er 1 løsning

Konfiguration af Symantec Mail Security 4 for SMTP

Jeg har en Symantec Mail Security 4 for SMTP kørende.

Default må den sende et par tusinde mails ud ad gangen.

Men en dag sendte jeg en masse mails med vedhæftede filer.
Og fordi den ikke kunne scanne 2000 mails på en gang indenfor 60 sekunder - så begyndte den lige så stille at afvise dem.

Efter en rekonfiguration til max 15 mails ad gangen - så er problemet løst...

...MEN - når jeg så sender 1000 mails som kun tager ½ sekund at scanne - men 10 sekunder at sende - så spilder man jo dyrebar tid ved at vente på modtager serveren.

Er der nogle ideer til en alternativ konfiguration.

Egentlig burde den have 1 scannings kø - med max 15 ad gangen - samt 1 udsendingskø med max 1000 ad gangen...?
Avatar billede Swift Praktikant
26. februar 2009 - 22:23 #1
Lukker og slukker.