Avatar billede praetorian Nybegynder
25. januar 2007 - 23:36 Der er 2 kommentarer

Freeware/shareware kalender program der tillader sync med Mobil

Hejsa Eksperter

Nu har jeg et spørgsmål som jeg håber at I kan hjælpe mig med. For jeg har en Nokia N73 som jeg står og skal have til at synche op mod min PC i den nærmeste fremtid.

Den skal synche i den forstand at jeg skal have smidt mit kalender fra min mobiltelefon op på min computer så at jeg kan se den samt udskrive den.

Men findes der noget kalendersoftware der kan det?. For de få alternativer jeg har der kan jeg godt synche mellem min telefon og kalenderen, men der bliver aftaler der er rettet på telefoen ikke opdateret i kalenderen hvilket gør den komplet ubrugelig for at være ærlig.

Så findes der noget software til en overkommelig pris der kan gøre det jeg skal have gjort?
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. januar 2007 - 08:37 #1
Kik på Mozille Sunbird. jeg mener den kan dette
Avatar billede praetorian Nybegynder
26. januar 2007 - 17:51 #2
Det kan den ikke :(. Der er ikke noget sync i Mozilla Sunbird